תוכנית פריצת הדרך

התכנית המובילה בישראל לבעלי עסקים קטנים

שילוב מושלם של ידע פורץ דרך וליווי אישי צמוד

התכנית המובילה בישראל לבעלי עסקים קטנים

שילוב מושלם של ידע פורץ דרך וליווי אישי צמוד

תוכנית פריצת הדרך

אם אתה מזדהה עם אחד מהמשפטים האלה, יכול להיות שהתכנית הזו בשבילך:
  • אני חושב שאני יודע מה אני רוצה אבל לא יודע איך להגיע לשם
  • אני מרגיש הרבה פעמים לבד בעסק וצריך שיעזרו לי לחשוב על העסק
  • אני מוצא את עצמי עובד בעסק יותר מאשר מנהל אותו
  • אני מרגיש שיש המון דברים שצריך לעשות, שיווק, מכירות, כספים, פיתוח, גיוס הכל עליי
  • אני חושב שאני יודע מה אני רוצה אבל לא יודע איך להגיע לשם
  • אני מרגיש הרבה פעמים לבד בעסק וצריך שיעזרו לי לחשוב על העסק
  • אני מוצא את עצמי עובד בעסק יותר מאשר מנהל אותו
  • אני מרגיש שיש המון דברים לעשות - הכל עליי

למה זה קורה?

אחת לשבוע בערך אני מדבר עם בעל עסק שאומר לי שהוא יודע שיש לו משהו טוב בידיים
והוא יודע שהעסק שלו מלא בפוטנציאל ויכול להצליח אבל משהו לא עובד.
ברוב המקרים כשאני שואל בעלי עסקים מה לא עובד הם אומרים לי “אין מספיק”:
  • "אין מספיק מכירות"
  • "אין מספיק לידים"
  • "אין מספיק סדר"
  • "אין מספיק ניסיון"
  • "אין מספיק. נקודה."

אבל האמת היא שזה לא השורש של הבעיה.

מתוך עבודה שעשיתי בשנים האחרונות עם מאות בעלי עסקים,
גיליתי שאם אין מספיק לידים הבעיה לא בשיווק עצמו,
הבעיה היא באופן שבו בעל העסק מפעיל את השיווק,
אותו דבר בדיוק לגבי כל מחלקה ומחלקה בעסק.

במילים אחרות: הבעיה היא בעל העסק עצמו ולא המחלקה.
וזה רק טבעי שזה יהיה ככה, כשאנחנו פותחים את העסק שלנו אנחנו לא יודעים
שאנחנו אמורים להתעסק עם כל הדברים האלה. אנחנו פותחים את העסק וכל מה שיש לנו ביד זה רעיון
או מוצר ומיד רוצים להפוך את הדבר הזה להצלחה מסחררת. אף אחד לא אמר שאנחנו צריכים לנהל מחלקות שלמות 
(גם בעסק של וואן מן שואו) ואף אחד לא אמר כמה קשה זה להשיג לקוחות בתחילת הדרך, ולא רק בתחילת הדרך. 
זה קצת מרגיש כאילו הרדיפה אחרי הלקוחות היא אינסופית.

למה אתה רודף אחרי לקוחות? ולא לקוחות רודפים אחריך?

יש שתי סיבות עיקריות לכך שזה קורה. הראשונה היא שאין לך תשתית שיווקית חזקה ועובדת.
כל הרעיון של שיווק הוא שהדבר הזה יעבוד מעצמו ושלא נצטרך בכל פעם להשקיע עוד משאב ועוד אנרגיה בשביל לגייס לקוחות.
רוב בעלי העסקים שאני מכיר עובדים 50-60 אחוז מהזמן שלהם בלעבוד בשיווק! זה אבסורד!
לא פתחת את העסק שלך בלעבוד בשיווק כל הזמן נכון? 
גם אם באיזשהו שלב למדת לאהוב את זה, עדיין זה יכול להיות מאוד מתסכל ומתיש כל הזמן לרדוף ולרדוף,
לכתוב עוד מאמר, לכתוב עוד מייל, לעשות עוד קמפיין בפייסבוק ועוד קמפיין בגוגל כשאף פעם אתה לא יודע מה תהיה התוצאה.

אז אם אתה מרגיש שכל זה מדבר אליך
ואתה יודע שיש לך את רמת המחויבות הנדרשת
מלא את הפרטים בטופס ואנחנו ניצור איתך קשר על מנת להזמין אותך לראיון ראשוני:

מאשר קבלת דיוור פרסומי

אז הנה התשובה:

בשביל לצאת מהמעגל הזדוני הזה עליך להפסיק לעבוד בשיווק ולהתחיל לעבוד על השיווק.
נשמע פשוט נכון?
אני אסביר. המטרה שלך כבעל עסק זה לבנות תשתית שיווקית שמורכבת מכל אותם ערוצי שיווק שאתה רוצה להשתמש בהם
וברגע שהתשתית השיווקית שלך תהיה מדויקת ונכונה, מה שיקרה באופן טבעי, כמו בכל תשתית, היא תעבוד מעצמה!
היא תגרום לזה שהלקוחות יגיעו באופן שוטף מבלי שאתה תצטרך לעשות מלא פעולות בשביל להשיג לקוחות.
בנייה של תשתית שיווקית דורשת ממך לדעת שיווק ברמת המאקרו (כלומר ברמה הכללית) ולהבין איך המערכת הזו אמורה לעבוד
ואז יש לך שתי אפשרויות, או לבנות את התשתית בעצמך או לתת למישהו אחר לבנות אותה עבורך,
בכל מקרה בשביל שהתשתית תעבוד כמו שצריך אתה, בעל העסק, חייב לדעת שיווק.
אז כמה מחלקות אתה באמת צריך לנהל?
בעל עסק קטן חייב באופן קבוע לנהל את 4 המחלקות הבאות:
  • שיווק ומכירות
  • מוצר (או שרות)
  • כספים
  • פיתוח
השאלה הגדולה היא כמה זמן צריך להשקיע בכל מחלקה?
הלוואי והייתה לי תשובה חד משמעית לדבר הזה. האמת היא שזה תלוי איפה העסק שלך נמצא, במקרים מסוימים תצטרך להשקיע את כל המשאבים במחלקת כספים ובמקרים אחרים את כל המשאבים בפיתוח.
למשל, לקוחה שלנו בשם עדי שביט, מומחית לוידאו שיווקי, הגיעה אלינו כשהעסק שלה חי ובועט, יש לה שם מעולה, הרבה לקוחות מרוצים ויומן מלא ברוב הזמן, כשבדקנו את האפשרות לגייס אנשים שיורידו ממנה כל מיני עבודות, גילינו שאחוזי הרווח שלה הופכים למאוד נמוכים. מצב של תקיעות נוראית, מצד אחד היא רוצה לגדול מצד שני הגדילה שלה תוקעת אותה בצורה כזו שלא נשאר לה כמעט כסף.
במקרה כזה הפנינו את כל המשאבים שלנו לחשיבה משותפת על יצירה של מוצר חדש, במילים אחרות עברנו למחלקת הפיתוח וחשבנו איך אנחנו יכולים ליצור מוצר שלא יהיה תלוי בעובדים החדשים שהיא מכניסה ויוכל לסדר לה אחוזי רווח גבוהים במיוחד.
מצאנו את המוצר, היא מהר מאוד פיתחה אותו בצורה הטובה ביותר ובום, מהפכה בעסק! תוך חודש וחצי העסק עם פוטנציאל לקפיצה של מאות אחוזים במחזור ועם אחוזי רווח גבוהים במיוחד.
מה השיעור כאן בעצם?
השיעור הוא שבמקרה בו אחוזי הרווח נמוכים, לא חייבים לרוץ ולהעלות את המחירים, אפשר ללכת למחלקת הפיתוח וליצור מוצר חדש עם אחוזי רווח גבוהים שיהפוך את העסק לגמרי.
זו דוגמא מצוינת למקרה בו עבדנו על העסק ולא בעסק.
תחילה ניגשנו למחלקת הכספים ועשינו חישובים בהם גילינו את הבעיה,
אח”כ עברנו למחלקת הפיתוח וחשבנו יחד על המוצר המתאים,
מיד לאחר מכן עברנו למחלקת שיווק ומכירות ושאלנו איך נשווק את זה,
ורק לבסוף יצאנו לדרך עם המוצר החדש והתחלנו לעבוד בשיווק ומכירות.

כשאתה לבד אתה לא רואה את התמונה המלאה ופה בדיוק אני נכנס לתמונה!
תכנית פריצת הדרך היא התכנית היחידה בארץ שממש עובדת איתך יד ביד
על ההפיכה שלך מהעובד הכי מסור בעסק שלך למנכ”ל העסק. 
  • ניהול העסק שלך ברמה הגבוהה ביותר
  • בניית תשתית שיווקית מא' עד ת'
  • איך מפתחים בצורה נכונה שתכניס רווחים גבוהים
  • מכירות בשיטת אימפקט באופן מדויק לעסק שלכם
  • מכירות דרך וובינר
  • מכירה מול קהל
  • יצירת תכנית שנתית שיווקית
  • ניהול כספים עסקי ויצירת תכנית כלכלית
  • זיהוי מרכזי רווח
  • ניהול זמן ומשימות
  • ניהול שוטף של יומן
  • איפיון ואבחון העסק והתחום בו אני נמצא
  • יצירת עץ חשיבה
  • לחשוב בגדול
  • יצירת פיתיונות מושלמים לעסק
  • יצירת עמודי נחיתה שמכניסים לקוחות
  • כתיבה שיווקית מול כתיבה מכירתית
  • איך עושים רשימות תפוצה בענק
  • שיתופי פעולה עם הטובים ביותר
  • מיתוג אישי
חשוב לציין: 
לאורך כל הדרך אנחנו עובדים על המיינדסט שלך.
בשביל להיות מנכ”ל אתה חייב לדעת לעשות שינוי משמעותי בחשיבה שלך וזו הסיבה העיקרית שאנחנו לא מקבלים כל אחד לתכנית הזו.
באמת שבשביל לעשות את השינוי אתה חייב להביא את עצמך לרמת מחויבות מאוד גבוהה, יותר גבוהה ממה שהייתה לך אי פעם, אל תמהר למלא את הטופס לפני שאתה יודע בוודאות שאתה מוכן להיכנס עם כל כולך לתוך הדבר הזה כי מדובר בתקופה שבה אתה לומד המון ומיישם המון, זו תקופה שאתה צריך לתת 200 אחוז מעצמך בשביל שאחרי חצי שנה תוכל להסתכל על העסק שלך בצורה שונה לחלוטין ולנהל אותו מתוך הבנה ברורה לדרך החדשה שלך.
את המבנה המלא של התכנית אנחנו נותנים רק בפגישה אחד על אחד עם מומחה מטעמינו.
אבל בכמה מילים:
  • יש לך כל שבוע פעילות מסוימת
  • או פגישה קבוצתית איתי ועם שאר הקבוצה
  • או שיחה עם המנטור המלווה של התכנית
  • אתה חייב להגיע לכל הפגישות ולהגיע בזמן

דניאל דודזון, הבעלים של מרכז דניאל דודזון, עסק המנטורינג המוביל בישראל,
דניאל הנחה ב-3 שנים תהליכים תהליכים למעל 8,000 איש בסדנאות וקורסים.
הוא תלמיד בקבוצת פלטינום מיוחדת של אנטוני רובינס, המנטור הגדול
בעולם והוא תמיד דואג ללמוד מהטובים ביותר בעולם.
בעלי העסקים המצליחים ביותר בישראל מגיעים להתייעץ איתו.
האסטרטגיות ושיטות המכירה שלו מפורסמות ברחבי העולם, כולל בספר
“שפת המכירות” שהפך לרב מכר במספר חודשים בהוצאת מדיה 10.

למה צריך ליווי עסקי?

“לפני שנתיים משרד הכלכלה חקר מדוע 44,000 עסקים נסגרים מדי שנה. הנתון הזה הפחיד אותם והם רצו לתת מענה ולהוריד את הכמות, המחקר הוציא דוח מיוחד עם שתי מסקנות חשובות: 1 – בעלי עסקים סוגרים כי אין להם סביבה עסקית שתומכת בהם. 2 – אין להם מספיק ידע בניהול, שיווק ומכירות. כשראיתי את הנתונים המזעזעים האלה מיד ידעתי שיש לי שליחות, מיד ידעתי שאני חייב לקחת אחריות ולעזור לכמה שיותר אנשים מהסטטיסטיקה הזו, ידעתי שיש לי את הכלים הנדרשים וידעתי שאני הולך ללמוד עוד בשביל לעזור לבעלי עסקים במדינה שלי, אני מאוד אוהב את העם שלי ומאוד מחובר למדינה הזו ואם יש לי את הידע אני חייב להעביר אותו הלאה, א-ב-ל! לא לפני שאני מיישם את הדברים בעצמי, נכון להיום הצלחתי להקים עסק שמגלגל 5 מיליון ש”ח בשנה ואנחנו במגמת צמיחה כזו שכל חודש מגיע משקיע חדש שרוצה לקנות מניות. את ההצלחה שלי הצלחתי לשכפל ולהעביר הלאה ונכון להיום ליווינו אלפי עסקים בתכניות שונות בכדי ליצור להם הכנסה, המטרה האישית שלי היא להוציא כמה שיותר אנשים לחופש עם העסק שלהם, להוציא אותם ממקום של הישרדות ולהכניס אותם למקום של הגשמה עצמית והצלחה.”