מוזמנים לכתוב לי כאן בתגובות (מסקנות, מחשבות ושאלות)

5 תגובות

  1. המוצר שלך-של כח המוצרים לא רק מוציא אותנו מחוץ לקופסא
    ומזהה צורך שעוד אף אחד לא עלה עליו…
    בצורה פשוט שוברת מוסכמות, מופתית וא-לוהית!!!
    אלא גם…כלי מנצח להפריע לשכן המטריד והמעצבן שמלמעלה…
    אז…תבורך!!!

  2. היי..תודה רבה על הקורסים. זה ממש מה שהייתי צריכה.
    רציתי לשאול שאלה, לא יודעת אם זה המקום לשאול וגם אם לא אקבל מענה אבין זאת אבל אשמח לתגובה.
    אני מורה לאנגלית מספר שנים, פרטי/זוגי/קבוצתי. ולפני כחצי שנה הקמתי עסק חדש של הוראת אנגלית אונליין-כרגע הפוקוס הוא קורסים דיגיטלים באנגלית לחטיבה ותיכון. עשיתי הרבה עבודה (קיבלתי ייעוץ מידיד שיש לו עסק מצליח) חקרתי מתחרים, צורך לקוח, יש לי אתר, מערכת למכירה וכו וקורסים בבניה.
    אני לא בטוחה שאני מדוייקת בתחום שהוא מספיק ריווחי. קהל היעד שלי הוא הורים לתלמידים בחטיבה ותיכון (כמעט מליון איש). יש לי מתחרים חזקים (בתי ספר ענקיים לאנגלית) למרות שרובם לא נותנים שירות זה. בקיצור, יש דרך לדעת אם אני יורה בתחום ריווחי/בתחום נכון לפני שאני מתחילה להפיץ מוצרים? תודה רבה. איילת

  3. שיעור מרתק!! שאלה קטנה לגבי אסטרטגיה 2 (מוצר הדגל)
    כשעושים השקה –
    האם מזמינים בסוף כל סרטון לוובינר? או שרק בסוף הסרטון השלישי?
    מהו האורך של כל אחד משלושת הסרטונים?
    והאם אני מצהיר בהזמנה לוובינר שבסופו נציע הצעה להמשיך איתנו?
    או שזה רק בתחילת הוובינר עצמו?

    תודה דניאל התותח!

    1. 1 – כדאי להזמין בסוף כל סרטון לוובינר, ממליץ מאוד!
      2 – אורך הסרטונים בין 10-20 דק , הכי טוב 15 דק
      3 – אפשר שכן ואפשר שלא אין חוקים שם
      בהצלחה!

השאר תגובה